CB650f
Na igen! Kevés időt tölthettem a társaságában, mégis szívesen visszaülnék rá a későbbiekben, amint ismét lesz lehetőségem hódolni a szenvedélyemnek.
Kényelmes, könnyen kezelhető, fordulékony gép, elmarad a VTR kecskés, ugrós indulója, nyugodtan vonul fel az aszfaltra és felsorakozhat a nagyobbak mellé is.
Semmiképpen sem lebecsülendő motorkerékpár, de tévesen nevezik a Hornet utódjaként.
Volt szerencsém ülni a CB600f motorkerékpáron is forgalomban és pályán egyaránt. Sajnos a CB650f-et csak a forgalomban használtam, de ténylegesen könnyebb, fordulékonyabb volt számomra. Elmarad a jól ismert darázs hang, helyette érkezik a négyhengeres nyugodtsága, de ahogy a gyakorlatiasabbak mondják, ennél a típusnál "elmarad a tűzijáték". Hátsó utasként élhettem meg nagyobb sebesség tartományban kiélvezni a motor erejét. Én bátran kijelentem, nekem a CB650f által nyújtott tűzijáték élvezetes volt és lehet, hogy vezetőként bőven sok is.
Véleményem szerint, aki ült már nagyobb teljesítményű motoron és ésszel motorozik, fontosnak tartja a megjelenést és a kényelmet, de néha vágyakozik az élvezhető szabadságra is, annak ez a motorkerékpár a köztudattal ellentétben kellemes csalódás lesz.
Ezek a gondolatok futottak végig a fejemben róla, többet nem is fűznék hozzá, mert az már hiteltelen lenne. Örömmel élveztem volna a társaságát a pályán is, de így átélés nélkül is én adnék neki pár piros pontot.
Erősen gondolkodom rajta, hogy ha őt már nem is, de típus társát a combjaim közé szorítom még az életemben.
Széles utat, vigyázz magadra és az új gazdira:)
Infó:http://www.honda.hu/motorcycles/range/street/CB650F-2014/specifications.html